İptal

Toyota Hasar Destek Hattı

Toyota Zor Gününüzde de Yanınızda

Toyota Hasar Destek Hattı’nı "0 (212) 380 10 81” nolu telefondan 7/24 arayarak gerekli bilgilendirme ve destek hizmetlerini alabilirsiniz. Yetkili personel, kaza sonrası yapmanız gerekenler konusunda bilgi vererek, orijinal parça ve uzman kadroyla onarım hizmeti alabileceğiniz Bayi bilgilerini sizinle paylaşacaktır.

Tek Taraflı Kazalar

  • Beyan, zabıt, ifade tutanağı
  • Ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko poliçesi
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  • Olay Yeri Fotoğrafı

Çok Taraflı Kazalar

  • Anlaşmalı Tutanak, Zabıt
  • Tarafların ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko/trafik poliçe fotokopisi
  • Olay yeri/kaza sonrası fotoğraflar

Toyota Plaza Tokullar

İletişim Bilgileri Hakkımızda Kroki Çalışma Saatleri

Toyota Yetkili bayisi TOYOTA Tokullar PLAZA, İzmir - Gaziemir bölgesinde vermiş olduğu başarılı hizmetlerle çalışmalarını aralıksız sürdürmektedir. Müşteri ilişkilerinde güveni ve kaliteyi her zaman ilke edinmiş TOYOTA Tokullar PLAZA başarılı ekibiyle hizmet vermeye devam etmektedir.

Tokullar
Adres : Akçay Caddesi No.267 35410 Gaziemir / İzmir
Telefon : 0232 2747777 / 0232 2747777 pbx
Faks : 0232 2747788
E-Posta : otomotiv@tokullar.com
Satış : 08:30 - 18:00 (Hafta içi)
Satış : 08:30 - 18:00 (Cumartesi)
Servis : 08:30 - 18:00 (Hafta içi)
Servis : 08:30 - 17:00 (Cumartesi)
Servis : Hizmet verilmemektedir. (Pazar)
Çerez ayarlarınız
Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.